söndag 8 april 2012

Påskdagen

Idag har varit en lugn & skööön dag . Jag har försökt lära mig min nya telefon , mycket lättare än jag trodde faktiskt ... en hel del appar har jag laddat ner ... riktigt kul  ...

Påskbordet igår blev väldigt enkelt dukat , tänkte ta några fina kort men det var inte så lätt . Hur jag än flyttade kameran så tyckte jag att allt såg skevt ut iallafall . Ja någon fotograf är jag nog inte men blir faktiskt sugen på att gå en fotokurs ... hi hi ... jag kanske ska avsluta inredningskursen innan jag hoppar på nästa grej ... men det är ju jag i ett nötskal ...
Så här blev iallafall korten ...


Dukningen såg faktiskt bättre ut i verkligheten ...




Här har jag ju inte ens fått med  ... ja ni ser ju själva ...




De här äggen gjorde vi på Wilja till påsk förra året , de funkar i år också ...




Närbild på pärlhönsfjädrarna , är det enda kort jag blev nöjd med ...




De här gooa killarna kom med påskebrev ...


Nu ska jag sätta mig i soffan mysa ...ha en fortsatt goo helg ...

                                                                                        Clary


                    



                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar