onsdag 11 april 2012

Mindre inspiration än vanligt ...

Usch regn & rusk i flera dagar. Lite tandvärk på det , så är väl inte inspirationen på topp . Men men ...  man får försöka att göra det bästa av situationen & belöna sig med lite ommöblering . Ja då åkte barbord & stolar ut ur köket i ett flygande fläng ...  & vips hade vi flyttat in det gamla ekskåpet , som nu ska få fungera som lite skafferi ...  Åh vad mysigt det blev ... Vi ska inte renovera köket än men va kul det ändå är att ändra lite ... Det kommer nog att bli en rullvagn i stål med några" typ " tolixpallar till , tror jag . Det kommer bilder allt eftersom .





Här i hallen under trappan hamnade kotavlan som jag köpte på loppiset i Vbg , ljusstaken är också ett fynd därifrån ... De åker nog in i köket senare ....





Plåtlådan från Vbg hamnade på en liten stol på toa så länge . Även den hamnar nog i köket ... Hi hi från toa till kök ... nja vi får se ...





Blev så trött på regn & rusk ... det va väl sjutton också om man inte ska få greja lite i trädgården . Ja då åkte iallafall den här skylten ut , även om jag inte njöt "genomblöt" just i det ögonblicket .





Här är mitt lilla lilla skafferi ...


Dagens Tips ...

Igår var jag & hälsade på hos nyanseravvitt.blogspot.com , i hennes blogg alltså , den är jätte bra så titta gärna dit ...   just nu kan man vara med i utlottning av jätte fina canvastavlor hos henne ...



Ha en fortsatt bra kväll ...

Jag tycker lite synd om mig själv "ont"så jag tar nog goo natt ... 


                                                                                       Clary



2 kommentarer:

  1. Hej Clary
    Vad kul att du är med i min utlottning. Tack för reklamen också :O)
    Ha en fin dag och hoppas att tandvärken försvinner.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tandvärk , lite för mycket påskgodis kanske ...Tandläkaren fixar ...
      Har lagt till dig i min blogglista .Ha en bra kväll .Kram Clary

      Radera