tisdag 24 april 2012

Nu är väskan klar...

Det var verkligen kul att virka väskan det gick fort & lätt , så nu är det bara att ge sig på rosenkudden . Garnet till rosenkudden är jämt lite tunnare , så jag misstänker att tidsåtgången på 4 timmar inte stämmer . Jag får ta tiden så får vi se ...



Jag är säker på att jag kommer att använda den här väskan mycket i sommar ... 
tänk er väskan med jeansshort & linne ...
HÄRLIGA TIDER .... 




Våren har oxå kommit till Mellerud "till slut" . Titta va knoppigt vårkörsbäret är om några dagar "med lite sol" så kommer det att stå i full blom .


Jag har målat om ett gammalt skrivbord som hamnade i köket . Före & efterbilder kommer snart .
Nu ska jag gå ut i det fina vårvädret & bara njuta ...



Ha en fin vårkväll ...

Kram Clary

2 kommentarer:

  1. Vilken fin väska!! Vad duktig du är!! Är allt sugen på att försöka virka något....men det var så länge sedan så jag kommer inte ihåg hur man gör ;-)
    Kram kram Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh den är så lätt att göra, bara luftmaskor & fasta maskor .Kikar in hos dig ... Kram farmorannasarv

      Radera