torsdag 19 april 2012

Köket börjar ta form ...

Ja  vi drog hastigt & lustigt till Ikea . Jag ville så gärna ha den där rullvagnen & nu är den på plats . Jag tror jag kommer att trivas med möbleringen men skulle gärna renovera hela köket nuuu... Men men , man ska ha både tid & ork  .Ibland önskar jag att Håkan  inte var så händig , han vill nämligen göra allt själv eller vi försöker väl hjälpas åt . Fast man är ju väldigt nöjd när man är klar & har fixat allt själv ... Ja ja allt har en fram & en baksida ... här kommer iallafall några bilder från vårt om-möblerade & orenoverade kök ...



Köket känns större ut nu ....




Här syns vår lilla katt , hon heter Ulla-Britta men kallas för Ulla .




Här stog den gamla träsoffan förut ,
det blev mycket bättre plats när vi flyttade på den .





Nu står soffan i hallen vid vår datahörna .
Snart dax att göra ett röjande på hyllorna ser jag ...



Veckan har sprungit iväg som vanligt & imorgon är det redan fredag , hoppas det blir fint väder i helgen för jag har planerat trädgårdarbete . Det är dax att få bort allt visset i rabatterna & städa växthuset . En fika i solväggen skulle inte heller vara fel ...

Nu ska jag in & kolla lite andra bloggar som jag inte hunnit läsa i veckan . Sen är det dax för sängen ...


                                                                  Sov gott  Kram Clary
                                                                                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar