fredag 20 april 2012

Blommor & kryddor

Åh  ... kände bara att jag måste göra ett snabbt inlägg . Vi gjorde om lite på Lilla Butiken Wilja idag . Blommor & kryddor i en härlig blandning ...Jag fick sådan inspiration ... Jag vill greja i trädgården !!!
men här regnar det & blåser svinkallt så det blir nog inomhusaktiviteter denna helg ... Här kommer lite bilder från butiken ....








Jag skulle vilja bombardera mina utebord med dessa växter ...

Vill ni se mer från butiken kan ni gå in på www.lillabutikenwilja.blogg.se


Ha en skön fredagskväll

Kram Clary

1 kommentar:

  1. hi Clary,
    I'm here from Min Lilla Veranda.
    What a beautiful place you have got here.very nice photos.
    If you have time, pop over to my blog for a cup of coffee and a chat. I'd love that.
    rita

    SvaraRadera