onsdag 8 augusti 2012

Hösten kommer snart ...

Sommaren går väldigt fort och semestern är över för den här gången , men det är ju bara ett år till nästa gång hihi ... Vi har haft en bra semester trots kyla och regn , med mycket roliga minnen . Vår husvagnsemester tillbringade vi i Skåne och Halland i år . Åhh jag har blivit helt såld på rosor , åh då menar jag verkligen såld , så ljuvligt och bara helt underbart när man promenerar längs smala gator och gränder med hus kantade av dessa klätterrosor överallt . Jag det kommer att planteras rosor här i höst det vill jag lova , bildbevis kommer ...





Så här såg det ut nästan överallt , detta är tagit i Båstad under tennisveckorna där .
Alla åker dit för tennis och jag fotar rosor och mysiga miljöer hihi



Detta är i Varberg , gatsten , gammalt tegel , pardörr och ROSOR ... Kan det bli så mycke bättre ...




Här är vi i Höganäs och jag älskar den här typen av järnstaket , gissa om det växer rosor i staketet ... De här staketen är väldigt  dyra annars hade vi haft det för länge sedan , men drömma kostar ju inget ...



Vi har allt grejat lite hemma också på semestern , vi har satt upp en ny hylla på altanen med järnfästen och min lust för att göra om bilder fortsätter så här är orginalbild ...




och här är vintagebild




Jag har gjort ett vindskydd av gamla fönster till altanen också .





även denna bild fick lite old style ...



Det är vansinnigt kul att greja med foton , det blir som ett gift och tiden bara rinner iväg ... Något jag kan rekomendera regniga höstdagar ...


Nu ska jag gå och titta på OS . Handboll Sverige - Danmark . HEJA SVERIGE !!!


I morgon lovar jag kika runt hos er andra , har varit jätte dålig på det i sommar , jag har bestämt mig för att blogga på onsdagar framöver för att få lite rutin på det ...




Ha en jätte bra OS kväll eller iallafall Onsdagskväll ...

Kram Clary



3 kommentarer:

  1. Vad skoj att du är tillbaka från semestern!
    Halland och Skåne är väldigt mysiga,med massor av härliga rosor.
    Drömmer om att bo nere i skåne någongång............

    Dina vintagebilder var ju tjusiga, hur har du fixat fram dem?

    Handbollen gick ju riktigt bra!

    Ha det fint,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. välkommen tillbaka ..ja man kan verkligen fastna i och leka med bilder

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. alltid fina bilder från din blogg kollar varje kväll ifall de kommit nåt nytt från dej men de går alltid att kolla igenom de ja sett gång på gång kram ann-sofie

    SvaraRadera