tisdag 26 juni 2012

Regnprojekt 2011 Del 2

Ja då var ju snickerboa klar utvändigt , bara insidan kvar ...





Ja då tar vi väl och går in ...







Den var helt oinredd men det var bara bra för då kan man ju göra som man vill ...





Vi satte vanlig ohyvlad brädfodring både på tak och väggar som jag
sen vitmålade väldigt ojämt och tunnt för att få känslan av vitkalkat ...






Så här blev det ...





Att inreda den med detajer var självklart det roligaste och det man väntar på , 
men hela resan är igentligen rolig om man tar steg för steg .




Det blev några loppisrundor innan man hittat det man
ville ha och lite rotande i mina föräldrars uthus så klat ...







Emils mysse och bysse finns naturligtvis också i boa men de kom inte med på kort ...
Snickerboa är inte stor men väldigt mysig och vi har spelat spel och fikat i den ...
Vi får se om Hampus bygger några projekt här i sommar ?



Annars kan jag tänka mig två korgstolar ett fikabord ,
lite tidningar , böcker och en radio så är den min ...


Nu mullrar åskan här igen så jag får avsluta och ta en kopp kaffe ...
Ha en go kväll ...



Kram Clary







4 kommentarer:

  1. Å vad fint!!
    Men jag röstar på dig!!
    In med fikabord och mys ;-)

    SvaraRadera
  2. Så fint ..klart det ska var mys

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Så fin snickarbod!!!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hej hej!!!
    Jag har ju sett detta i verkligheten, så fint!!
    Kul o följa din blogg:) blir sugen på och skaffa en jag oxå;) Ha en mysig helg!
    Kraaam Birgitta

    SvaraRadera