lördag 16 juni 2012

Mamma Bluchers mysiga butik ...

Min favoritbutik i Mellerud är absolut den här . Jag låter bilderna tala för sig själva . Är ni i närheten av Mellerud tycker jag ni ska kika in i butiken ... Annars har hon ju en nätbutik adressen ser ni till höger i min blogg ...







Det finns så mycket saker att man måste gå flera gånger  ,så mycket fint och för alla smaker .





Jag köpte den här hyllan . Jag har kollar efter en hylla länge och den här passade ju perfekt . En kastull i vit emalj blev det också . Den är så fin att den får stå framme jämt , den är med på sista bilden från butiken , men syns inte så bra ... 





Naturligtvis var jag tvungen att göra hyllan till min , så det blev en liten text under den . Ibland undrar jag varför jag inte bara kan låta saker va som dom är , men det är ju så himla kul att sätta sin egen prägel på saker och ting ... Jag är ett hopplöst fall ...




Ha en bra fortsatt fredagskväll trots fotbollsförlusten ...
Var det verkligen rättvist ... Därom tvistade dom lärde ...





Kram Clary









5 kommentarer:

  1. Jösses vilken reklam!!TACK!
    När hann du ta alla dessa kort?
    Roligt att hyllan passade, alltid lika roligt att du får till det på ditt sätt!
    Kommer snart in å hälsar på...
    Kraaam så länge

    SvaraRadera
  2. Vilken charmig hylla!! Och en sån mysig affär, tänk om man bodde i närheten då skulle jag besöka den bums :-))
    Ha en fin kväll! Kram Paula

    SvaraRadera
  3. Tack för att du tipsar om en fin butik.
    Hoppas jag har vägarna förbi någongång............du är välkommen till vår lilla butik också om du är i krokarna..........

    Din hylla var fin, så användbar och passar överallt, klart du ska piffa till så den blir bara din!

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. förstår att det var svårt att välja vad som skulle få följa med hem=)
    ha det gott!
    Gabriella

    SvaraRadera
  5. Om jag gick in i en sån butik så skulle jag bli helt "nipprig" Tyvärr finns inte såna butiker här runtomkring.... Vad jag vet iaf! Hyllan är superfin och det är väl bra att göra den sin egen!?

    Trevlig midsommar :)

    SvaraRadera