lördag 24 mars 2012

Vårfixardag

Värmen har kommit tidigt . Vi har haft över 20 grader i skuggan idag SKÖÖÖNT . Lusten att börja greja i trädgården har verkligen satt fart . Varit ute hela dagen fått ut möblerna på altan & planterat några krukor . Det blev en fika i solen också . Funderar på att måla om mitt altanbord ???  Kanske hämtar jag en gammal spegeldörr hos mina föräldrar istället ... Ja vi får se ... Här kommer lite vår blommor .




 Älskar att blanda gröna nyanser med vitt




Lite rost också ... så är saken klar




Den här underbara hortensian fick jag av min gulliga arbetskamrat och vän , bara så där utan anledning , det finns inte mycket som slår det . Man blir bara så himla glad ...




Försökt få in lite påsk i fågelburen men det är inte alltid man lyckas  hi hi ...
 plottrigt men påsken är ju inte så lång .


 


Nu ropar min son han tycker vi ska åka & handla LÖRDAGSMYS ... så god kväll .





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar