söndag 18 mars 2012

Rundvandring hemma hos mig ..

Idag har varit en helt underbar dag , man känner att våren är här .UNDERBART ...
Tänkte börja mitt bloggande med lite kort från mitt hus , så här ser det ut idag men förmodligen inte imorgon . Till min mans stora förtret blir jag aldrig klar , jag får hela tiden ny inspiration & nya ideer . Vi bor i ett gammalt 70 -tals hus som inte alltid är så lätt att få ihop med den stil man gillar ...



Här är vår veranda som vi byggde för ett par år sedan , det gjorde mycket för utseendet på huset men bäst av allt är mysfaktorn ...



Ja detta kortet talar för sig själv, ja behöver väll inte säga va det är ...



Här är köket in till vänster fler kort blir det inte på det . Nästa renovering får nog äga rum där ...




Detta är ett gammalt foto så rummet har redan ändrat lite detaljer .




Här är från mitt arbetsrum , den här provdockan har jag precis gjort klar .




Detta är också från arbetsrummet , lite oordning på grejerna för att ta kort, lovar att skärpa mig på den punkten framöver .




Lilla badrummet på övervåningen.




Här bor Hampus




Barbord i köket , ska bort ...




Syrummet ligger i anslutning till arbetsrummet.






Ville avsluta med ett kort från sunnanå hamn för ett par veckor sedan . Snart kan man nog lägga i båten ...
Då var mitt första inlägg gjort , blir nog bättre efter hand . Imorgon ska jag på inredningskursen jag går , KUL ...

Ha en riktigt bra kväll ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar